1/23
Apartament wakacyjny dla 6 osób z taras
- 2 Sypialnie
- 2 łazienki
- Zwierzęta dozwolone
- Basen
- 6 osoby
- WiFi
- 120 m²
- Cały apartament wypoczynkowy
W pełni wyposażona kuchnia
Gotuj pyszne dania w dobrze wyposażonej kuchni.
Widok na ocean
Ciesz się widokiem na ocean.
W pełni wyposażona kuchnia
Gotuj pyszne dania w dobrze wyposażonej kuchni.
Widok na ocean
Ciesz się widokiem na ocean.
Drodzy Goście,
Teraz możecie zarezerwować Penthouse Happy Moments w Sonnenstrand w Bułgarii, bezpośrednio przy plaży! Taras o powierzchni ponad 72 m² z fantastycznym widokiem na morze, luksusowe wyposażenie, Wi-Fi, basen zewnętrzny, telewizor!
Rezerwując apartament wakacyjny, akceptują Państwo poniższy regulamin.
**Regulamin apartamentu wakacyjnego**
Nasz apartament wakacyjny jest apartamentem dla niepalących.
W związku z tym prosimy o NIEPALENIE w apartamencie.
Z góry dziękujemy. Prosimy o podanie przewidywanej godziny przyjazdu, jeśli wystąpią odstępstwa od podanych godzin zameldowania.
Kartę chipową odbierają Państwo w recepcji, a w przypadku rezerwacji dodatkowych usług, takich jak płatny podziemny parking, ustalenie nastąpi indywidualnie. Zapewniamy pościel na czas pobytu.
Nie trzeba zdejmować poszewek przed wyjazdem. Używane naczynia należy umyć i odstawić suche do szafek, łóżka nie muszą być ścielone. Przed wyjazdem prosimy wrzucić wszystkie zużyte ręczniki na stos na podłodze. **Łazienka** Aby zapobiec osadzaniu się kamienia, prosimy po prysznicu zeskrobać wodę z płytek/szkła. Prosimy pozostawić otwarte okno, a jeśli to możliwe, również drzwi do wentylacji. W prysznicu i toalecie nie wolno wyrzucać ani wylewać żadnych produktów higienicznych, odpadów, resztek jedzenia, szkodliwych płynów, tłuszczów ani podobnych substancji, ponieważ może to prowadzić do nieprzyjemnych zatorów.
Prosimy korzystać z udostępnionych miejsc. **Szkody** Nikt celowo nie niszczy rzeczy, jednak każdemu może się zdarzyć, że coś się zepsuje.
Jeśli tak się stanie, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie szkody, abyśmy nie musieli jej stwierdzać dopiero po Państwa wyjeździe podczas sprzątania końcowego. Gość ponosi odpowiedzialność za szkody w wysokości kosztów odtworzenia. **Pościel** Koszty sprzątania końcowego, jeśli nie uzgodniono inaczej, są wliczone w całkowitą cenę.
Są one skalkulowane na normalny nakład pracy związany ze sprzątaniem.
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowego sprzątania podczas pobytu, prosimy nas o tym poinformować! **Suszarka do włosów** Zapewniamy suszarkę do włosów na czas pobytu.
Znajduje się ona w szafce pod umywalką. **Odpowiedzialność** Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe przedmioty Gościa/Gości. **Ręczniki** Zapewniamy ręczniki na czas pobytu.
Dodatkowe ręczniki znajdują się w szafce pod umywalką. Przed wyjazdem prosimy po prostu wrzucić zużyte ręczniki na podłogę. **Apteczka pierwszej pomocy** Na wypadek nagłych wypadków dostępna jest mała apteczka, którą znajdą Państwo w szafce pod umywalką.
Mamy jednak nadzieję, że nie będą jej Państwo potrzebować. **Prawo własności** W pewnych okolicznościach może być konieczne, aby wynajmujący wszedł do apartamentu wakacyjnego bez wiedzy gościa. **Zwierzęta domowe** Zwierzęta są dozwolone w apartamencie. **Internet/Wi-Fi** W apartamencie wakacyjnym dostępne jest bezprzewodowe połączenie internetowe (Wi-Fi).
Kod dostępu znajduje się w apartamencie. W przypadku potrzeby dodatkowego wyżywienia prosimy o kontakt z naszym działem zarządzania: +359 88 9849955. Na życzenie udostępniamy bezpłatnie łóżeczko turystyczne dla dziecka wraz z pościelą i/lub krzesełko do karmienia.
Prosimy o poinformowanie nas przy rezerwacji, czego Państwo potrzebują. **Kuchnia** Kuchnia została całkowicie nowo zabudowana.
Prosimy o dbałe obchodzenie się z wyposażeniem kuchni i urządzeniami technicznymi.
Prosimy o odstawianie naczyń do szafek tylko w stanie czystym i suchym.
To samo dotyczy sztućców, garnków i używanych urządzeń.
Prosimy o odstawianie wszystkiego w taki sposób, w jaki chcieliby Państwo sami to zastać. Do zlewu nie wolno wyrzucać ani wylewać żadnych odpadów, resztek jedzenia, szkodliwych płynów, tłuszczów ani podobnych substancji, ponieważ może to prowadzić do nieprzyjemnych zatorów. **Wentylacja** Aby zapobiec powstawaniu pleśni, prosimy o odpowiednie wietrzenie pomieszczeń, co najmniej 1 raz na krótko (5-10 min) dziennie, a szczególnie po prysznicu. **Śmieci** Ponieważ jesteśmy zobowiązani do segregacji śmieci, prosimy o pomoc w tym zakresie. Śmieci należy segregować według: -> Materiały opakowaniowe zgodnie z żółtym workiem, tj. wszystkie opakowania z zielonym punktem. -> Papier (niebieski pojemnik na śmieci) Pojemnik ten znajduje się przy garderobie. -> Bio (zielony pojemnik), czyli odpady owocowe i warzywne, filtry do kawy, torebki herbaty itp. -> Resztkowe (wszystko, co nie podlega pod dwie pierwsze kategorie). -> Szkło/butelki zwrotne odbieramy na życzenie. Zapewniamy worki na śmieci. Możliwe jest parkowanie bezpośrednio w garażu podziemnym na terenie obiektu. W przypadku krótkotrwałego braku elementów wyposażenia, awarii mediów publicznych lub działania siły wyższej, nie przysługuje prawo do obniżenia ceny.
Wady apartamentu wakacyjnego należy niezwłocznie zgłosić wynajmującemu.
Gość udziela wynajmującemu odpowiedniego terminu na usunięcie wad.
Późniejsze reklamacje nie będą akceptowane i nie mogą zostać zaliczone. **Palenie** Palenie w naszym apartamencie wakacyjnym jest zasadniczo zabronione.
Uszkodzenia, takie jak plamy od ognia i dziury w meblach, podłodze, pościeli itp. lub na nich, spowodują obciążenie Państwa kosztami wymiany. Istnieje możliwość palenia na tarasie oraz na całym terenie posesji.
Prosimy jednak o wyrzucanie niedopałków nie na podłogę, lecz do udostępnionych popielniczek lub do pojemnika na resztki. **Sprzątanie** W przypadku jakiegokolwiek wypadku (ekstremalne zabrudzenia, płyny na podłodze lub blatach itp.) prosimy o natychmiastowe usunięcie.
Dostępne są miotły, szufelki, odkurzacz i środki czystości.
Wiadro i mop otrzymacie Państwo w głównym budynku. Prosimy o pozostawienie apartamentu wakacyjnego w stanie zmiatanym po wyjeździe i umycie oraz wytarcie wszystkich używanych naczyń przed odstawieniem do szafek. Drzwi wejściowe do budynku z zewnątrz otwierane są tylko za pomocą karty chipowej.
Prosimy nie zatrzaskiwać drzwi bezmyślnie, lecz upewnić się, że mają Państwo przy sobie kartę chipową.
Drzwi wejściowe powinny być zawsze zamknięte, a podczas opuszczania budynku należy je zamknąć kartą chipową.
Podobnie wszystkie okna muszą być zamknięte podczas opuszczania apartamentu, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń spowodowanych przez złe warunki pogodowe lub włamanie. Mieszkanie posiada taras o powierzchni 50 m² i nieograniczony widok na morze! Znajduje się ono bezpośrednio przy plaży!
Z góry dziękujemy. Prosimy o podanie przewidywanej godziny przyjazdu, jeśli wystąpią odstępstwa od podanych godzin zameldowania.
Kartę chipową odbierają Państwo w recepcji, a w przypadku rezerwacji dodatkowych usług, takich jak płatny podziemny parking, ustalenie nastąpi indywidualnie. Zapewniamy pościel na czas pobytu.
Nie trzeba zdejmować poszewek przed wyjazdem. Używane naczynia należy umyć i odstawić suche do szafek, łóżka nie muszą być ścielone. Przed wyjazdem prosimy wrzucić wszystkie zużyte ręczniki na stos na podłodze. **Łazienka** Aby zapobiec osadzaniu się kamienia, prosimy po prysznicu zeskrobać wodę z płytek/szkła. Prosimy pozostawić otwarte okno, a jeśli to możliwe, również drzwi do wentylacji. W prysznicu i toalecie nie wolno wyrzucać ani wylewać żadnych produktów higienicznych, odpadów, resztek jedzenia, szkodliwych płynów, tłuszczów ani podobnych substancji, ponieważ może to prowadzić do nieprzyjemnych zatorów.
Prosimy korzystać z udostępnionych miejsc. **Szkody** Nikt celowo nie niszczy rzeczy, jednak każdemu może się zdarzyć, że coś się zepsuje.
Jeśli tak się stanie, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie szkody, abyśmy nie musieli jej stwierdzać dopiero po Państwa wyjeździe podczas sprzątania końcowego. Gość ponosi odpowiedzialność za szkody w wysokości kosztów odtworzenia. **Pościel** Koszty sprzątania końcowego, jeśli nie uzgodniono inaczej, są wliczone w całkowitą cenę.
Są one skalkulowane na normalny nakład pracy związany ze sprzątaniem.
Jeśli potrzebują Państwo dodatkowego sprzątania podczas pobytu, prosimy nas o tym poinformować! **Suszarka do włosów** Zapewniamy suszarkę do włosów na czas pobytu.
Znajduje się ona w szafce pod umywalką. **Odpowiedzialność** Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za wartościowe przedmioty Gościa/Gości. **Ręczniki** Zapewniamy ręczniki na czas pobytu.
Dodatkowe ręczniki znajdują się w szafce pod umywalką. Przed wyjazdem prosimy po prostu wrzucić zużyte ręczniki na podłogę. **Apteczka pierwszej pomocy** Na wypadek nagłych wypadków dostępna jest mała apteczka, którą znajdą Państwo w szafce pod umywalką.
Mamy jednak nadzieję, że nie będą jej Państwo potrzebować. **Prawo własności** W pewnych okolicznościach może być konieczne, aby wynajmujący wszedł do apartamentu wakacyjnego bez wiedzy gościa. **Zwierzęta domowe** Zwierzęta są dozwolone w apartamencie. **Internet/Wi-Fi** W apartamencie wakacyjnym dostępne jest bezprzewodowe połączenie internetowe (Wi-Fi).
Kod dostępu znajduje się w apartamencie. W przypadku potrzeby dodatkowego wyżywienia prosimy o kontakt z naszym działem zarządzania: +359 88 9849955. Na życzenie udostępniamy bezpłatnie łóżeczko turystyczne dla dziecka wraz z pościelą i/lub krzesełko do karmienia.
Prosimy o poinformowanie nas przy rezerwacji, czego Państwo potrzebują. **Kuchnia** Kuchnia została całkowicie nowo zabudowana.
Prosimy o dbałe obchodzenie się z wyposażeniem kuchni i urządzeniami technicznymi.
Prosimy o odstawianie naczyń do szafek tylko w stanie czystym i suchym.
To samo dotyczy sztućców, garnków i używanych urządzeń.
Prosimy o odstawianie wszystkiego w taki sposób, w jaki chcieliby Państwo sami to zastać. Do zlewu nie wolno wyrzucać ani wylewać żadnych odpadów, resztek jedzenia, szkodliwych płynów, tłuszczów ani podobnych substancji, ponieważ może to prowadzić do nieprzyjemnych zatorów. **Wentylacja** Aby zapobiec powstawaniu pleśni, prosimy o odpowiednie wietrzenie pomieszczeń, co najmniej 1 raz na krótko (5-10 min) dziennie, a szczególnie po prysznicu. **Śmieci** Ponieważ jesteśmy zobowiązani do segregacji śmieci, prosimy o pomoc w tym zakresie. Śmieci należy segregować według: -> Materiały opakowaniowe zgodnie z żółtym workiem, tj. wszystkie opakowania z zielonym punktem. -> Papier (niebieski pojemnik na śmieci) Pojemnik ten znajduje się przy garderobie. -> Bio (zielony pojemnik), czyli odpady owocowe i warzywne, filtry do kawy, torebki herbaty itp. -> Resztkowe (wszystko, co nie podlega pod dwie pierwsze kategorie). -> Szkło/butelki zwrotne odbieramy na życzenie. Zapewniamy worki na śmieci. Możliwe jest parkowanie bezpośrednio w garażu podziemnym na terenie obiektu. W przypadku krótkotrwałego braku elementów wyposażenia, awarii mediów publicznych lub działania siły wyższej, nie przysługuje prawo do obniżenia ceny.
Wady apartamentu wakacyjnego należy niezwłocznie zgłosić wynajmującemu.
Gość udziela wynajmującemu odpowiedniego terminu na usunięcie wad.
Późniejsze reklamacje nie będą akceptowane i nie mogą zostać zaliczone. **Palenie** Palenie w naszym apartamencie wakacyjnym jest zasadniczo zabronione.
Uszkodzenia, takie jak plamy od ognia i dziury w meblach, podłodze, pościeli itp. lub na nich, spowodują obciążenie Państwa kosztami wymiany. Istnieje możliwość palenia na tarasie oraz na całym terenie posesji.
Prosimy jednak o wyrzucanie niedopałków nie na podłogę, lecz do udostępnionych popielniczek lub do pojemnika na resztki. **Sprzątanie** W przypadku jakiegokolwiek wypadku (ekstremalne zabrudzenia, płyny na podłodze lub blatach itp.) prosimy o natychmiastowe usunięcie.
Dostępne są miotły, szufelki, odkurzacz i środki czystości.
Wiadro i mop otrzymacie Państwo w głównym budynku. Prosimy o pozostawienie apartamentu wakacyjnego w stanie zmiatanym po wyjeździe i umycie oraz wytarcie wszystkich używanych naczyń przed odstawieniem do szafek. Drzwi wejściowe do budynku z zewnątrz otwierane są tylko za pomocą karty chipowej.
Prosimy nie zatrzaskiwać drzwi bezmyślnie, lecz upewnić się, że mają Państwo przy sobie kartę chipową.
Drzwi wejściowe powinny być zawsze zamknięte, a podczas opuszczania budynku należy je zamknąć kartą chipową.
Podobnie wszystkie okna muszą być zamknięte podczas opuszczania apartamentu, aby uniknąć ewentualnych uszkodzeń spowodowanych przez złe warunki pogodowe lub włamanie. Mieszkanie posiada taras o powierzchni 50 m² i nieograniczony widok na morze! Znajduje się ono bezpośrednio przy plaży!
Informacje o obiekcie
Internet
Klimatyzacja
Kuchnia
Lodówka
Zmywarka
Ogrzewanie
Odkryty basen
Parking
Additional charge
Układ sypialny
Podwójne łóżko & Kanapa do spania
Oto wybrane miejsce na urlop

Odkryj na mapie
Regulamin obiektu
- Przyjazd: From 14:00 to 14:00
- Wyjazd: Do 10:00
- Małe zwierzeta dozwolone
- Dla niepalących
Dobrze wiedzieć
- Przyjazne dla rodzin

SECRA
Nasz zweryfikowany partner SECRA zarządza Twoją rezerwacją.
10k+ recenzje
8,8 / 10 Średnia ocena
Natychmiastowe potwierdzenie rezerwacji
Potrzebujesz pomocy?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Holidu ID: 50322553
Kształtuj przyszłość Holidu i zarabiaj do 30 €
Dołącz do naszej społeczności testów użytkowników i weź udział w 30-minutowej wideokonferencji, aby podzielić się swoimi spostrzeżeniami i poprawić swoje doświadczenie!
